Mandula mesél

Pillanatok, érzések, gondolatok az életből.

Linkblog

HTML

2010.07.31. 19:05 Mandula57

Szeretem

Szeretem…
ahogy a derengő hajnal a felhők közt,
résnyi hasadékból átles a sötéten
az éjszaka szürkeségbe sápad,
tépett foszlányokban tűnik el.
A pirkadat, mesteri ecsetvonásaival
magára festi csábító színeit,
érzem, engem akar

és szeretem,
ahogy hódít a harmatos hűvös,
testem beleborzong és elsóhajtom
százszor, ezerszer…
Nekem kell ez a szerelem.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meseblog.blog.hu/api/trackback/id/tr932189780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása